close עדכונים bell

אאודי Q4 45 e-tron c מבחן דרכים

מבחני רכב

טל אבן ו 2024-05-30

אאודי Q4 45 e-tron c אאודי Q4 45 e-tron c. צילום תמונות: טל אבן

אאודי השיקו את הגרסה המשודרגת ל- Q4 e-tron, עם דגם ה-45 שהחליף את ה-40.

עיקר השינויים מתמקדים בתוספת כוח למנוע ובשיפור יעילות הסוללה, שנשארה בקיבולת זהה.

פגשנו אותו למבחן דרכים, לבדוק עד כמה הגרסה החדשה מרגישה טובה מקודמתה.

---

אאודי Q4 45 e-tron - רקע 

את ה- Q4 e-tronפגשנו בתחילת 2023. כבר אז סקרנו את הרקע לדגם, והתרשמנו לחיוב מהדגם החשמלי מבית אאודי, השלישי במספר.

ה-Q4 הוצג אחרי ה- e-tron המקורי, שהפך בינתיים ל- Q8 e-tron, ודגם ה-  GT e-tron המצודד, שחולק לא מעט רכיבים עם הבת דודה האקזוטית, פורשה טייקן.

רק שמאז יצרנים רבים, בין אם מדובר בוותיקים ומערביים, או דווקא בצעירים ודי אנונימיים עד לא מזמן, מהמזרח הרחוק בעיקר, הקוראים תיגר על מותגים אייקוניים עם מורשת מפוארת של מעל למאה שנים, הוציאו לא מעט שפנים מפתיעים מהכובעים שלהם.

רכב חשמלי בו מנועים המפיקים מעל ל-500 סוסים, במחיר של רכב מנהלים, הפך לדבר שבשגרה.

היצרנים סבורים שכל מר ישראל ישראלי, או כל גברת Joan Jones  אמריקאית- הם נהגי מרוצים, שחייבים לחרוך את האספלט האומלל שנמצא מתחת לגלגליהם, 3 וחצי שניות לפני שיעברו למהירות תלת ספרתית.

מעבר לכך, ההמתנה המייגעת ליד עמדות הטעינה הציבוריות במהלך טיול משפחתי הפכה לנקודת תורפה של ממש, ויצרנים מצאו עצמם שוברים את הראש כיצד לייצר סוללות יעילות יותר ועם קיבולת גדולה יותר, שגם יצליחו להיטען מהר יותר.

וכך, הדגם החדש של ה-Q4 מציע כ-80 סוסים יותר וכ-2 שניות ל-100 קמ"ש פחות לעומת דגם ה-40 שנבחן כאן, וגם הסוללות אפקטיביות יותר, ומבטיחות לכם טווחי נסיעה משופרים וזמני המתנה מקוצרים לטעינה.

אאודי Q4 45 e-tron – עיצוב חיצוני

עיצוב הדגם המשודרג כמעט ולא השתנה לעומת קודמו, דגם ה-40. חדי עין ישימו לב להבדלים קלים עד מאד בעיקר ביחידות התאורה ובפגושים.

העיצוב נותר סולידי ומאד מזוהה עם המותג.

מלפנים גריל גדול ואטום, משחקי קווים וצבעים (צבע הרכב ושחור) בין יחידות תאורת הלד לפגושים. גם מהצד מראה סולידי למדי עם קורות שחורות למעט קורה D, וחתימות העיגולים של סמל אאודי בקצוות הפנסים האחוריים.

מאחור חיבור אפונתי בפס לד אדום בין יחידות התאורה, ספוילר גג ופגוש המשלב שחור, אפור ואת צבע הרכב.

מימדי הרכב נותרו כשהיו. האורך עומד על 4.588 מ', הרוחב 1.865 מ' והגובה – 1.632 מ'. בסיס הגלגלים מכובד, עם 2.764 מ', עובדה המורגשת מייד במרווח לרגליים ליושבים מאחור.

אאודי Q4 45 e-tron – עיצוב פנימי, חומרים, הנדסת אנוש ואיכות

כניסה פנימה חושפת את תא הנוסעים המוכר לנו מהדגם. חומרים איכותיים מאד סובבים אתכם, כמו משטחי עור, ניקל, זמש ופלסטיק. 

למרות שניכר הבידול באווירה היוקרתית מצמד האחיות – פולקסוואגן ID4 וסקודה אנייק, עדיין תא הנוסעים מציג פה ושם משטחי פלסטיק, הגם שהוא איכותי, בעיקר במקומות מסוימים בדלתות ועל גבי הדש בורד, להם אתה פחות מצפה ברכב שעולה 320 אלף שקלים.

בקונסולה המרכזית פוגשים משטח שחור-פסנתר מבריק, שמלקט טביעות אצבעות ואבק. זה שמעל לדש בורד מציג משטח נרחב ועמוק בין היושבים מלפנים לבין השמשה הקדמית.

לוח המחוונים (10.25") ומסך האינפוטיינמנט (10.1") איכותיים עם רזולוציה טובה, כפי שאנו מכירים באאודי, הם מתממשקים לאנדרואיד ולאפל, וגם מערכת השמע בת 8 הרמקולים איכותית מאד. תפעול בקרת האקלים המפוצלת נעשית על ידי כפתורים פיזיים להם קליקים המשדרים איכות ועמידות.

 

משטח המגע העגול והקטן המתפעל את עוצמת השמע בעיקר הוא יותר גימיק ופחות נוח לשימוש, ולא תמיד פועל אחרי ניסיון ראשון. בדגם הקודם ראיתי בו פיצ'ר מקורי וחדשני, עכשיו זה נתפס כמשהו די מיותר. מה הבעיה להשאיר כפתור גלגל קטן וצייתן?

מעבר לכך, עשו טוב מהנדסי אאודי שבחרו למקם בקונסולה המרכזית כפתור המשמש קיצור דרך לפונקציות שונות, בין היתר, נטרול חלק מאזהרות מערכות הבטיחות.

מצד שני, הכפתור העגול שמשמש בורר בין תוכניות הנהיגה דומה מדי וסמוך מדי לכפתור ה- start/ stop, וזה עלול לבלבל בתפעול ללא מבט. 

כפתורי המגע/ לחיצה שעל ההגה אינטואיטיביים לרוב, ההגה קטום משני הכיוונים, מאחוריו כפתורים לקביעת מידת הרגנרציה (Recuperation ב-VAGית, שאימצה את המילה הלטינית, שמשמעה שיקום- של מד הקילומטרים בטווח במקרה דנן), ופתחי המיזוג נותרו מעט דומיננטיים מידי למראה.

מעבר לכך, השימוש במקום האחסון שמתחת לקונסולה המרכזית הצפה אינו מאד נוח לשימוש ולהנחת הטלפון הנייד, יש שם שקעי חיבור לנייד, אך חסר לי כאן משטח טעינה אלחוטית.

---  

גם מאחור נוח מאד. לרגליים יש כאמור לא מעט מקום, גם ליושב במרכז שלרגליו רצפה שטוחה. גם לראשים של היושבים ולכתפיהם יש מקום מכובד לסגמנט; הדגם הנבחן הוא לא דגם הספורטבק, פנאי-קופה-4 דלתות של הדגם, שם יתכן שלנוסעים הגבוהים מאחור יהיה פחות מקום לראש.

כאן תמצאו אזור אקלים נוסף, אך משום מה כיסי אחסון בגב המושבים הקדמיים או שקעי טעינה לניידים - אין.

תא המטען גדול מאד בכל קנה מידה, ונפתח חשמלית. הוא עמוק למדי, המפתח שלו רחב וגבוה, והוא שימושי עד מאד. מתחת לרצפתו יש תא אחסון מלבני, בעיקר לערכת הניפוח ולכבל הטעינה.

 

 אאודי Q4 45 e-tron – אבזור, מחיר

הדגם מגיע ברמת גימור אחת בלבד, עם אופציה לרכישת חבילת "Tech" בנוסף, ומחירו 320 אלף שקלים.

האבזור שטרם הוזכר כולל גג פנורמי עם הצללה, המתופעלים על ידי משיכת אצבע מעל כפתורי המגע, מצלמה אחורית, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, מושבים קדמיים חשמליים, זה של הנהג עם זיכרונות, מראות צד מתקפלות חשמלית ומהן מקרני לוגו, תאורת אווירה, ריפודי עור, כניסה והפעלה ללא מפתח ועוד.

חבילת ה-Tech, שעלותה 27,900 ₪, כוללת בנוסף גם מצלמות 360, מערכת ניווט מקורית, לוח מחוונים דיגיטלי מורחב, מערכת שמע משודרגת אף יותר, פנסי מטריקס לד והקרנה על השמשה בטכנולוגיית מציאות רבודה.

אאודי Q4 45 e-tron – בטיחות

הדגם זכה לציון בטיחות של 5 מתוך 8. יש כאן 7 כריות אוויר, מניעה אקטיבית מסטייה מנתיב, בלימה אוטונומית בחירום, גם בפני הולכי רגל ודו גלגלי, זיהוי רכב בשטח מת, התרעה על עייפות נהג והיסח הדעת שלו, בקרת שיוט אדפטיבית, מניעת סינוור ואזהרה מפתיחת דלת בעת תנועה חולפת.

 

אאודי Q4 45 e-tron – הנעה, סוללה, טעינה

הגענו לפרק המשמעותי ביותר בעדכון ה- Q4 e-tron – מערכת ההנעה.

בעידן בו קיימים עשרות מותגים של מכוניות חשמליות, רבים מהם עממיים, המציגים יכולת תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש בכ-7 עד 8 שניות כעניין שבשגרה, וזאת לדגמים חד מנועיים, אאודי לא יכלה להישאר מאחור.

בשל כך, המנוע גייס לשורותיו עוד סוסים, ועם 285 כוחות סוס לעומת 204 בלבד בגרסת ה-40, ועם שיפור המומנט לכדי 55.6 קג"מ, התאוצה ל-100 קמ"ש התקצרה בדגם 45 מ-8.5 שניות לא מרשימות ל-6.7 שניות בלבד. מדובר במהלך חיוני של אאודי, שבא לשמר עדכניות ורלוונטיות, אל מול שלל מתחרים חזקים, תרתי משמע.

לסוללה אותה הקיבולת כבעבר, 77 קווט"ש, רק שהיצרן טוען ליעילות משופרת בהרכב הכימי שלה, בעיקר בנושא הניהול התרמי ויכולת הצינון העצמי שלה.

לצד זה הסוללה החדשה טוענת לזמני טעינה שהתקצרו (20 ל-80 אחוזים תוך 28 דקות), בין היתר בשל קצב טעינה מקסימלי שצמח מ-125 ל-135 קווט"ש, וגם לטווחים גדולים יותר שהיא מאפשרת בין טעינות.

היצרן טוען בנוסף לטווח חשמלי של 525 ק"מ לטעינה, נתון המבשר על שיפור של כ-20-25 ק"מ לעומת דגם ה-40. בפועל, צריכה אמיתית נעה בין 16.6 ל-18.4 קווט"ש ל-100 ק"מ, ולפי קיבולת הסוללה, מדובר בטווח ריאלי של 420 ועד 465 ק"מ פר טעינה.

אאודי Q4 45 e-tron – נוסעים

בעיר ה-Q4 מתנהל בשקט מופתי. התוספת של הסוסים למנוע מורגשת מיד, בכל השתלבות, האצה מהמקום או עקיפה.

ה-Q4 הפך לרכב זריז מאד, שמרגיש זריז אפילו יותר ממה שמספרים הנתונים על הנייר.

שיכוך המתלים עבר שדרוג, וגם אם במעבר מעל לשברים, בורות או מכסים גדולים בכביש קיים רעש מהמתלה, הנוחות נשמרת ואולי תשמעו את המעבר מעל המפגע, אבל פחות תרגישו אותו.

גם פה, כמו בכלי רכב חשמליים אחרים, ההפעלה והכיבוי נעשים על ידי לחיצה ועזיבת הבלם, וגם אם הרכב מרגיש פועל, במסך הראשי יאחלו לכם Goodbye, המבשר שזה הזמן לצאת ולנעול את הרכב.

מחוץ לעיר ניכר כי חוויית הנהיגה שופרה, ההיגוי מדויק יותר, וההתנהגות יותר בוגרת ומהודקת, אך עדיין, עם משקל עצמי מכובד החוצה את קו 2 הטונות, לא מדובר ברכב ספורט או רכב לנהג, מהזן שנולד כדי לתקוף פניות.

יחד עם זאת, הזריזות ועוצמת המנוע מורגשים מאד בכל תנאיי הדרך, וההאצה כאן הפכה לנחושה מאד, כמעט בכל מהירות. אם נהגתם בגרסת ה-40, תרגישו די מהר את השיפור העצום שה-45 מביא איתו.   

בשיוט המהיר ה-Q4  מצטיינת עם שיכוך, רמה של שקט ורכות נהדרים, וגם כאן הבידוד האקוסטי מצוין, כשרק אוושת רוח קלילה יכולה להישמע במהירויות גבוהות באמת.

    

אאודי Q4 45 e-tron – מסכמים

אאודי Q4 e-tron הצליח להרשים גם במהדורתו הקודמת, 40. הוא נאה ויוקרתי, משדר מכובדות שהולכת היטב עם ערכי המותג, הוא איכותי ומוצק, מאובזר ובטיחותי.

מעבר לכך הוא מרווח מאד לצרכים משפחתיים, לרבות תא מטען גדול ושימושי.

יחד עם זאת, קצב התקדמות הטכנולוגיה ושוק רווי מתחרים- לא הופכים את החיים לקלים, למי שאינו עומד בקצב המסחרר שברכבת ההרים הזו.

אאודי הרגישו, ובצדק, שמנוע עם ביצועים פושרים וטווח נסועה ממוצע למדי, עלולים להתגלות כחוליות חלשות, ולכן הכניסו את ה-Q4 לסדנת שיפורים, שכללה מכון כושר לצד תגבור בשיעורי כימיה.

התוצאה הניבה את דגם 45, שהגיע עם יותר סוסים, עם סוללה יעילה יותר וטווח ארוך יותר, לצד שיפור מכלולים כמו הגה ומתלים, שגם דאגו להתנהגות בוגרת יותר בכביש.  

ה-Q4 45 e-tron מרגיש חזק ונחוש בהרבה מקודמו, ומציע ביצועים שיספקו את הרוב המכריע של הנהגים.

לאחר סדנת השיפורים שעבר, ניכר כי ה- Q4 45 e-tron מציע חבילה כוללת שלמה וטובה מבעבר, ואפשרות אטרקטיבית למדי בסביבת המחירים שלו.

 

Audi Q4 45 e-tron

מחיר (₪) 320,000
אורך (מ') 4.588
רוחב (מ') 1.865
גובה (מ') 1.632
בסיס גלגלים (מ') 2.764
משקל עצמי (ק"ג) 2,070
נפח תא מטען/ כשהמושבים האחוריים מקופלים (ל') 520 / 1,490
מרווח גחון (ס"מ) 18
טווח נסיעה לטעינה מלאה (ק"מ) (מוצהר/ ממוצע מבחן) 525 / 420-465
הספק מנוע (כ"ס) 285
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') 6.7
קיבולת סוללה (קווט"ש) 77
משך טעינה ביתית AC (10%-80%)(דק') 495
משך טעינה מהירה DC (20%-80%) (דק) 28
קצב טעינה מקסימלית (מהיר DC/ ביתי AC) (קווט"ש) 135 / 11
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) 3 / 100,000

משך אחריות על מערכת חשמלית (סוללה)

(שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם)
8 / 160,000

 

רכבים למכירה

בני ברק

אאודי Q4 E-TRON TECH PACK 2025

₪ 315,000
0 סמ"ק
3,500 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי Q4 E-TRON STANDARD 2025

₪ 360,653
0 סמ"ק
0 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי Q4 E-TRON TECH PACK 2025

₪ 388,453
0 סמ"ק
0 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי A4 2008

₪ 15,000
1,798 סמ"ק
380,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ראשון לציון

אאודי SPORTBACK 2008

₪ 16,888
1,798 סמ"ק
250,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חיפה

אאודי AUDI A3 2010

₪ 22,500
1,798 סמ"ק
250,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
קריית עקרון

אאודי AUDI A3 SHARP 2012

₪ 37,000
1,798 סמ"ק
132,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חיפה

אאודי Q5 2010

₪ 39,500
1,984 סמ"ק
189,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

אאודי A5 DESIGN 2015

₪ 45,770
1,798 סמ"ק
168,757 ק"מ
שישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חיפה

אאודי A1 2016

₪ 48,000
999 סמ"ק
165,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
כפר יונה

אאודי AUDI Q7 LUXURY 2011

₪ 50,000
2,995 סמ"ק
197,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חיפה

אאודי AUDI Q7 SPORT 2011

₪ 55,000
2,995 סמ"ק
145,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חיפה

אאודי Q3 LUXURY 2012

₪ 55,000
1,984 סמ"ק
110,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
קריית עקרון

אאודי Q3 2013

₪ 59,000
1,984 סמ"ק
150,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי Q5 LUXURY 2013

₪ 60,000
1,984 סמ"ק
280,454 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

אאודי A1 2017

₪ 63,000
999 סמ"ק
145,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי Q5 LUXURY 2014

₪ 63,000
1,984 סמ"ק
200,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי Q5 LUXURY 2014

₪ 64,500
1,984 סמ"ק
232,396 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חיפה

אאודי Q3 LUXURY 2012

₪ 69,500
1,984 סמ"ק
150,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ראשון לציון

אאודי A1 SPORTBACK 2018

₪ 71,900
999 סמ"ק
130,800 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
כפר יונה

אאודי A4 LUXURY DSN 2017

₪ 77,888
1,395 סמ"ק
113,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
כפר יונה

אאודי A4 LUXURY DSN 2017

₪ 77,888
1,395 סמ"ק
113,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
כפר יונה

אאודי A4 LUXURY DSN 2017

₪ 77,888
1,395 סמ"ק
113,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
כפר יונה

אאודי A1 STYLE 2017

₪ 77,900
999 סמ"ק
111,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

אאודי Q7 SPORT DESIGN 2015

₪ 79,770
2,967 סמ"ק
332,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ראשון לציון

אאודי Q3 EXECUTIVE 2017

₪ 79,888
1,984 סמ"ק
82 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

אאודי Q7 EXECUTIVE 2014

₪ 82,000
2,995 סמ"ק
150,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
אשקלון

אאודי Q5 EXECUTIVE 2015

₪ 89,000
1,984 סמ"ק
155,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
קריית עקרון

אאודי Q2 LUXURY 2017

₪ 89,000
1,395 סמ"ק
89,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ראשון לציון

אאודי Q2 ICON LUXURY 2018

₪ 89,900
999 סמ"ק
94,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ראשון לציון

אאודי Q7 LUXURY 2013

₪ 89,900
2,995 סמ"ק
199,800 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירכא

אאודי A3 SPORTBACK SHARP ASSIST 2018

₪ 90,000
1,498 סמ"ק
55,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי Q3 2018

₪ 90,000
1,395 סמ"ק
104,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי A3 SB E-TRON LUXURY 2019

₪ 104,900
1,395 סמ"ק
129,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
אריאל

אאודי A3 SB E-TRON LUXURY 2018

₪ 111,900
1,395 סמ"ק
110,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

אאודי A6 2018

₪ 115,900
1,798 סמ"ק
110,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
כפר יונה

אאודי A1 SPORTBACK 2020

₪ 119,900
1,498 סמ"ק
110,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
כפר יונה

אאודי A1 SPORTBACK STYLE COMFRT 2020

₪ 120,000
1,498 סמ"ק
85,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי Q7 E-TRON PREMIUM 2018

₪ 127,900
2,967 סמ"ק
171,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי A1 SPORTBACK 2023

₪ 130,000
999 סמ"ק
27,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

אאודי A3 SB E-TRON LUXURY 2019

₪ 134,900
1,395 סמ"ק
84,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי A3 SPORTBACK 2022

₪ 135,000
1,498 סמ"ק
100,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי A1 SPORTBACK STYLE COMFRT 2022

₪ 139,160
999 סמ"ק
22,742 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי Q3 ADVANCE COMF 2019

₪ 145,000
1,498 סמ"ק
70,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי Q2 TECK PACK 2023

₪ 146,000
1,498 סמ"ק
71,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
קריית עקרון

אאודי S7 2014

₪ 149,000
3,993 סמ"ק
131,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי Q2 LUXURY 2023

₪ 165,000
1,498 סמ"ק
67,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

אאודי A4 ADVANCED 2021

₪ 169,900
1,984 סמ"ק
65,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי ETRON ADV PREMIUM 2020

₪ 170,000
0 סמ"ק
97,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

אאודי ETRON ADV PREMIUM 2020

₪ 179,000
0 סמ"ק
101,600 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר